Het Online Salesteam en een goed ingerichte website die ondersteund wordt door CRM zijn de meest krachtige middelen in modern klantcontact. Helaas zien we bij StudioNAS vaak dat het CRM geïmplementeerd is met als idee een totaaloplossing voor klantcontact en succesvolle marketing & sales. CRM is een middel, een ondersteunend tool, dat helpt om een commercieel team beter te laten presteren volgens methodieken die ingebed zijn in de organisatie.
Mensen -> Methoden -> Middelen.
StudioNAS implementeert CRM op een beproefde succesvolle wijze. Als eerste door het inzicht bij de gebruikers en stakeholders. Met vragen die het onderscheidend vermogen en identiteit van de organisatie helder in inzichtelijk maken.
Vervolgens het beschrijven en ontwikkelen van de passende methodieken.
Met essentiële vragen die kenmerkend zijn voor iedere organisatie:
- Hoe wil je contact leggen met je toekomstige klant?
- Welke indruk wil je achter laten?
- Hoe vinden ze je terug?
- Ben je proactief?
Als laatste bedden we methodiek vast in CRM en bereiken er een hoge mate van efficiency, een beter functionerend sales apparaat en besparen we op marketing in promotiekosten.
In nauwe samenwerking met gecertificeerde instituten kunnen we het binnendienst team omvormen naar een écht OST.
De rapportage in het CRM geeft management en stakeholders inzicht in klantgedrag en performance van de salesorganisatie.
Stel u zich voor:
- De marktkansen van een nieuwe ontwikkeling op basis van de eigen D-base.
- Als eerste communiceren met de klantgroep die loyaal is, dichter bij de koopbeslissing.
- Meer rendement uit bezichtigingen.
- Een buitendienst die zich volledig kan concentreren op hun kerntaak.
Leave a reply